451055898_522659346956408_7701187137358396628_n

Kolonie parafialne

Od 15 do 20 lipca 2024 roku w Groniu k. Białki Tatrzańskiej odbywały się kolonie parafialne. W tym roku udział wzięło 53 dzieci i 9 opiekunów.

Relacja

Pierwszy dzień (poniedziałek) rozpoczęliśmy wyjazdem z Tucholi o 4:00. Po dojechaniu na miejsce i zakwaterowaniu spędziliśmy czas na pracy w grupach, wspólnej Mszy św., kąpieli w basenie i zajęciach sportowych.

We wtorek natomiast zdobyliśmy szczyt – Sarnią Skałę. Chociaż pogoda na samej górze była przepiękna to jednak na ostatnim odcinku spotkała nas ulewa. Pozostałą część dnia spędziliśmy na Mszy św. oraz zajęciach integracyjnych – m.in. wspólnym karaoke.

W środę udaliśmy się na rejs po Jeziorze Czorsztyńskim i zwiedzanie zamku w Niedzicy. Po powrocie spędziliśmy czas w ośrodku na wspólnych zabawach integracyjnych oraz przy ognisku!

Następnego dnia natomiast wstaliśmy wcześnie rano i po śniadaniu udaliśmy się na wycieczkę w góry. Ruszyliśmy przez Dolinę Suchej Wody do Schroniska Murowaniec, a następnie dotarliśmy nad Czarny Staw Gąsienicowy, gdzie przywitały nas przepiękne widoki. W drodze powrotnej uczestniczyliśmy we Mszy św. Wieczór był czasem zajęć sportowych, kąpieli w basenie i wspólnej modlitwy.

Przedostatni dzień naszych kolonii spędziliśmy w Zakopanem, gdzie zwiedzanie zaczęliśmy od zabawy w Domu Iluzji. Liczne złudzenia optyczne i robienie sobie zdjęć były dobrą rozrywką dla młodszych i starszych. Następnie spacerem przeszliśmy przez Krupówki i mieliśmy czas na zakup pamiątek.

Po powrocie do ośrodka i chwili odpoczynku spędziliśmy czas na kąpieli w basenie. Wieczór był już czasem podsumowania naszych kolonii, podziękowań i dyskoteki. W sobotę bezpiecznie dotarliśmy do Tucholi!

Serdeczne podziękowania należą się:

– opiekunom, którzy poświęcili swój czas i z ogromnym zaangażowaniem włączyli się w organizację kolonii (p. Kasi i Tomkowi Gacom, p. Sylwii Grabowskiej, p. Karolinie Helmin, p. Joannie i Dariuszowi Kotlengom, p. Tomaszowi Smolińskiemu oraz p. Renacie Szymczak),

– Gminie Tuchola za dofinansowanie kolonii,

– wszystkim uczestnikom za bardzo dobre zachowanie.

Tagi: Brak tagów

Możliwość komentowania została wyłączona.